wtorek, 16 lipca 2013

Bądź wypoczęta, bądź glossy!

prawda, że ładnie?
 Strasznie mi się podoba to turkusowe pudełko. Cieszę się również, że tym razem przesyłka dotarła do mnie naprawdę szybko. Choć i tak zdążyłam już przeczytać na blogach, czego mam się spodziewać.
Oto zawartość:

Tołpa dermo face nawilżający krem-żel pod oczy – jest to pełny produkt. Bardzo mnie cieszy, właśnie miałam się rozglądać za czymś lżejszym do stosowania rano.
Beauty bird Fly high! żel do stóp – kolejny pełnowymiarowy produkt. Również nie pogardzę, zwłaszcza że uwielbiam wszystko co chłodzi. Zl w środku jest błękitny jak woda w basenie. 
Lakier Nails Inc. w kolorze Brook Street – koralowy akcent w błękitnym pudełku. Z chęcią wypróbuję. Miniaturka 4 ml. co oznacza, że nawet mam szansę zużyć ten lakier. 
Artego Aqua plus odżywka nawilżająca – próbka 25ml, którą zostawię na podróże. Pachnie jak balsam do opalania Kolastyny, a ten zapach zawsze kojarzy mi się z wakacjami.
Lierac Initiatic emulsja- próbka 10ml. Ucieszyło mnie bardzo, że trafiło mi się pudełko z tym kosmetykiem. Nie mam nic przeciwko Avonowi, ale kremów nawilżających mam po kokardę, a bardzo jestem ciekawa produktów tej firmy.
Chłodząca maska na oczy od Glossyboxa- nigdy nie miałam takiego gadżetu, więc z chęcią sprawdzę, jak to jest.
Podsumowując, mamy dwa pełnowymiarowe produkty, trzy miniaturki i prezent. Do tego kupon zniżkowy do Empiku na trzecią część trylogii Crossa. Książka trafiła na półki Empiku trzeciego lipca, jest więc świeżutka. Co prawda, nie czytuję romansów spod znaku 50 twarzy Greya, ale doceniam gest. Bon zapewne powędruje w świat.
Według mnie, to udane pudełko, wszystkie produkty z chęcią przetestuję.

Kocia inspekcja bezpieczeństwa. Pudełko okazało się człowiekobezpieczne i zupełnie niejadalne. 

4 komentarze:

  1. Też dostałam takie pudełko, ale w środku co innego, ponieważ mam angielską wersję, ale mimo wszystko jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę? Zwłaszcza żel pod oczy plus chłodząca maska przypadłyby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Award :) Zapraszam :)
    http://czerwonytulipan.blogspot.com/2013/07/czesc-bardzo-dziekuje-evelina15allforher.html

    OdpowiedzUsuń