wtorek, 18 października 2011

Troszkę mnie tu nie było





Tęsknił ktoś za mną ;)? W związku z wyjazdem nieco zaniedbałam bloga, ale już wróciłam, zdmuchnęłam kurz z klawiatury i za chwilę wrócę do blogowania pełną parą. Na dobry początek odpowiedź na tag.
Otagowała mnie nieoceniona bliźniaczki09 :)


Zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek


1 Nie pijam kawy. W ogóle. Natomiast uwielbiam herbatę i mogłabym pić tylko ten napój.
2 Uwielbiam nowinki techniczne, zwłaszcza takie, które ułatwiają życie. Mój smartfon to moja nowa miłość.
3 Mam zdecydowanie za dużo zielonych cieni do powiek
4 Nie jadam surowych pomidorów, wywołują u mnie odruch wymiotny. Za to sosy pomidorowe, keczup, zupa pomidorowa- uwielbiam.
5 Bardzo chciałabym mieć kota i jestem o krok od zrealizowania tego celu.
6 Nie czytam książek, pożeram je. Jestem w stanie przeczytać powieść w jeden dzień, jeśli uznam że jest interesująca.
7 Dobrze mi w męskich kapeluszach, kaszkietach etc. Damskie już mi tak nie pasują.


Nie nominuję nikogo, chyba jestem ostatnią z robiących ten tag osób. Chociaż bardzo byłabym ciekawa odpowiedzi Rocaille i Obojętniejakiej :)

1 komentarz: