czwartek, 8 września 2011

Tagnięta ;)

Zasady:
1. Napisz kto przekazał Ci nagrodę, podaj linka;
2. Napisz 7 rzeczy o sobie;
3. Odpowiedz na poniższe pytania;
4. Przekaż nagrodę 10 innym blogom.

Zostałam otagowana przez
za co bardzo dziękuję :)

7 faktów o Mnie 
1 Jestem urodzonym molem książkom. Czytam wszędzie i zawsze mam przy sobie książkę. Nawet jeśli wiem, że nie będę miała okazji do niej zajrzeć.
2 W mojej torebce można znaleźć wszystko, aż mnie to zaskakuje. A. twierdzi, że znajduje się w niej alternatywny wymiar.
3 Nie jestem informatykiem, ale jestem w stanie poradzić sobie z większością typowych problemów. Powiedzmy, że jestem uświadomionym użytkownikiem.
4 Jestem też świadomą stanikomaniaczką i staram się zarażać innych. Owszem, nie kupię sobie już nigdy stanika w sieciówce, ale za to zakupy wreszcie sprawiają mi przyjemność.
5 Wolę słuchać ludzi niż mówić.
6 Chciałabym na jeden dzień przenieść się do Londynu w roku 1893 i poznać Oscara Wilde'a.
7 Najbardziej lubię „jednozapachowe” perfumy, typu Yves Rocher Zielona Herbata. Paradoksalnie, bardzo podoba mi się też Addict Diora.

Pytania i odpowiedzi:
Twój ulubiony kolor? Filetowy i czarny
Ulubiona piosenka? Piosenka o Jeżu ;). A poważnie, November Rain Gunsów i I want it all QueenNazwa ukochanego deseru? Eklerka
Co Cię najbardziej wkurza? GłupotaGdy jest Ci smutno? Parzę herbatę, wyciągam czekoladę i zaczynam czytać
Ulubione zwierzę? Kot
Czarny czy biały? Czarny
Twój największy lęk? Najbardziej boję się jazdy windą
Twoja najlepsza cecha? Inteligencja
Codzienna postawa? Garfieldizm stosowany
Czym jest perfekcja? Celem, do którego należy dążyć, ale nie obsesyjnie
Grzeszna przyjemność? Czekolada, seriale

4 komentarze:

  1. Ja też bardzo lubię czytać książki :)jesteś dobra z informatyki ciekawe,a mogłam bym ci zadać pytanie na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwujemy się ??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nie mam że masz Mnie w obserwujących.

    OdpowiedzUsuń