sobota, 24 grudnia 2011

Tag 5 postanowień noworocznych

 
Dziś będzie krótko a węzłowato, bo jestem znowu na Dalekiej Północy i mam trochę problemów z netem. A zatem jedziemy z tagiem :)
Zasady :
1.Piszemy kto zaprosił nas do zabawy.
2.Podajemy 5 postanowień dotyczących kosmetyków, które mamy zamiar zrealizować w nowym roku.
3. Zapraszamy do zabawy minimum 5 blogerek :)
 
Zaprosiła mnie Obojętniejaka, za co bardzo jej dziękuję :))
 
Moje postanowienia:
1. Więcej uwagi poświęcić włosom, dotychczas sprawowały się dobrze, ale należy im się trochę rozpieszczania.
2. Nauczyć się używać różu do policzków. Róż to dla mnie terra incognita, czas to zmienić! 2012 rokiem różu! 
3. Nie zapominać o regularnym smarowaniu się balsamem. Lubię samą czynność, ale brak mi systematyczności.
4. Raz w tygodniu stosować maseczkę do twarzy. Przekonałam się, że niektóre potrafią zdziałać cuda, ale nie kiedy leżą w szufladce w łazience.
5. Lepiej korzystać z moich zbiorów. Paletka Sleeka niestety, albo stety, stała się niezastąpiona i duża część moich zbiorów leży w wyżej wspomnianej szyfladce i zbiera kurz. 

Nie wiem ile osób już zrobiło ten Tag, podejrzewam że jestem jedną z ostatnich, ale jest jedna osoba którą bardzo chciałabym otagować:
Domi, czuj się otagowana ;)
Oczywiście, jeśli któraś z Was chciałaby zrobić tag zapraszam!

A tymczasem Wesołych Świąt Wam Wszystkim!

2 komentarze:

  1. Dziękuję Pięknie za odpowiedź:) Też dość długo nie doceniałam różu a teraz... to już uzależnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też muszę się przyłożyć do zużywania maseczek :)

    OdpowiedzUsuń