piątek, 16 grudnia 2011

Tag: Ready for Christmas

Tag znaleziony u Coconutlime i w paru innych miejscach. Jako, że jestem na wyjeździe i nie mam dostępu do aparatu, a co to za recenzja bez zdjęcia?, dla odmiany będzie tag. 


obrazek pochodzi stąd
1. Ulubiony świąteczny film: "Nightmare before Christmas" ;). No i oczywiście Kevin, nie dlatego że fabuła czy gra aktorska mnie urzeka, ale dlatego że Kevin w telewizji- muszą być Święta.

2.Ulubiony świąteczny kolor- ciemnozielony, choinkowy

3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie- odświętnie, poza drugim dniem, który zazwyczaj spędzam w domu

4.Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś prezent jednej osobie to kto by to był? Janina Ochojska  

5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? Wigilia! Nie wytrzymałabym do rana!

6.Czy kiedykolwiek zbudowałeś/zbudowałaś dom z piernika? Nie, piernik jest do jedzenie, nie do eksperymentów architektonicznych ;)

7.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? Odpoczywać. Spotykać się z ludźmi. Czytać. 

8.Jakieś świąteczne życzenia? Chciałabym, żeby te Święta były tak radosne i ekscytujące jak wtedy, gdy miałam sześć lat. I żeby był śnieg. Może spaść 24 rano i stopnieć 26 w nocy, ale  niech będzie na Święta.

9.Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? Zapach sernika mojej mamy

10.Ulubione świąteczne jedzenie:  pierogi z kapustą i grzybami!! sernik!! schab pieczony!! 

Zmienię ten tag troszkę i dodam coś od siebie:
11. Piosenka świąteczna (nie kolęda): Queen Than God it's Christmas
12. Ulubiona tradycja: wypatrywanie pierwszej Gwiazdki

Taguję: każdego kto chce tego Taga zrobić :)

2 komentarze:

  1. ja też zawsze wypatruje pierwszej gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa tego filmu, muszę sobie go dziś obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń